PIAGGIO FORUM  forum PIAGGIO FORUM
SVE ŠTO STE ŽELELI DA PITATE O PIAGGIO SKUTERIMA MOŽETE NAĆI OVDE i na sajtu www.piaggio.co.rs
 
 FAQ - Često Postavljana PitanjaFAQ - Često Postavljana Pitanja   TražiTraži   Lista članovaLista članova   Korisničke grupeKorisničke grupe   Registruj seRegistruj se 
 ProfilProfil   Proveri privatne porukeProveri privatne poruke   PristupiPristupi 

Servis u Beogradu na Smederevskom putu

 
Napiši novu temu   Odgovori na poruku    PIAGGIO FORUM forum -> SERVISNE RADIONICE
Pogledaj prethodnu temu :: Pogledaj sledeću temu  
Autor Poruka
Ads






Poslao: Pet Okt 31, 2014 11:10 am    Naslov: Ads

Nazad na vrh
Cale



Pridružio: 29 Maj 2008
Poruke: 103
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Pet Jun 27, 2008 7:19 pm    Naslov: Servis u Beogradu na Smederevskom putu Odgovoriti sa citatom

Želim da dam doprinos ovom sjajnom forumu, i zato predstavljam još jedan servis u Beogradu.
Servis se nalazi na adresi Smederevski put 26A, negde izmedju Malog mokrog Luga i Kaludjerice (na ovoj adresi se nalazi i plac za prodaju poštarskih Free-jeva, o kojem je bilo reči na forumu u temama vezanim za kupovinu skutera); preciznije servis-plac nije na samom Smederevskom putu već se, gledano iz pravca centra Beograda, skrene dole desno kod mesare Matijević i posle nekih 100 m na prvom skretanju opet desno (ulica je paralelna sa Smederevcem) i 2. ili 3. dvorište je traženi servis-plac. Zvuči komplikovano, ali nije, lako se nalazi.

Lično sam zadovoljan njihovom uslugom, danas sam odvezao motor na servis (menjao sam obe spoljašnje gume, pločice na prednjoj kočnici, silom prilika morao sam da menjam i viljušku pošto je stara bila loša, montirali su mi sirenu, zategli su mi volan i naštelovali kočnice) i ispoštovali su sve što smo se dogovorili. Za više od 3 sata posla su mi uzeli 9600 din i to 3300 2 spoljašnje gume (znam da ima povoljnije na Ceraku u Bellamoto-u, ali mi je bilo daleko i rizično da idem po ovoj vrućini jer je zadnja spoljašnja počela da se cepa koliko je bila trula), 3000 cela viljuška, 650 sirena, 650 pločice i 2000 ruke (a bilo je dosta posla i prljavih ruku). Inače bio sam prisutan sve vreme popravke i dosta sam ih zapitkivao jer sam želeo da pohvatam neke fazone koji će mi možda sutra koristiti, ali se ipak nadam da mi neće trebati :-)
Svidela mi se interakcija majstor-mušterija jer su me pitali pre nego što su išta počeli da rade, a pre toga su mi objasnili šta nije u redu, koliko je hitna popravka ili zamena i predložili alternativno rešenje (odnosno budževinu) ukoliko postoji. Posebno mi se svidjaju ta alternativna rešenja, jer nisu u fazonu da ti uzimaju lovu i menjaju ceo deo ako može da se namesti (Citat: "Ovo ne može, tu ide djunta sa sitnim nutom. - Meni su rekli da može da se nabudži." :-) ).
Primer1: neko mi je razvalio sedište i razdrndao bravu, jedan lik iz servisa u Gvozdićevoj mi je rekao da mora da se menja komplet, tj. obe brave (sedište i volan), dok ju je ovaj majstor pre neki dan namestio za nekih 15 minuta i 700 dinara.
Primer2: hoću da mi u prednji četvrtasti far ugradi jaču sijalicu sa 2 vlakna, i pristao je da prepravi postojeći far, ugradi drugo grlo i sijalicu i sprovede instalaciju za duga svetla za nekih 10ak evra, a mogao je komotno da kaže 'to ne može plati 20-30 evra za ceo far'
Primer3: volan mi je bio rasklimatan (imao je luft napred nazad) i prednji amortizeri su bili očajni i kad smo pogadjali posao rekli su mi da su verovatno otišle opruge i šolja volana, ali kad smo otvorili videli su da su opruge cele i dobre i da je šolja dobra samo ju je trebalo pritegnuti ali je viljuška propala pa iscuri ulje i onda 1 opruga radi na suvo, a mogli su ladno da mi zamene i opruge i šolju čisto da uzmu pare, nisam ja neki znalac za motore, ovo mi je prvi :-)

Koliko sam primetio oni ne valjaju nove delove, već u servisu drže ono najosnovnije od novih delova što uvek treba i voljni su to da prodaju, a neku egzotiku treba poručiti, cene su možda 10 % veće nego u Bellamoto-u pošto ih nabavljaju negde u komšiluku ali su ruke dosta povoljne a i Cerak je meni daleko; imaju dosta polovnih delova koje po potrebi skidaju sa poštarskih motora i cene su dosta povoljne. Od mene toliko.

kontakt: Sale 063/22-44-97,
rade od 9 - 17h
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Cale



Pridružio: 29 Maj 2008
Poruke: 103
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Uto Jul 15, 2008 3:26 pm    Naslov: Nastavak Odgovoriti sa citatom

E sad potpuno drugačiji nastavak iste priče, čak sam pomislio da obrišem celu temu, ali ovako je bolje da ispričam i dobro i loše, pa nek forumaši sami odluče da li će terati motor ili ne.

To popodne posle servisa (petak) sam primetio da malo kaplje ulje iz levog prednjeg amortizera, i pozovem majstora i on mi kaže da je to OK, da je verovatno u njemu bilo malo više ulja nego u drugom pa je prelilo. Za vikend sam otišao na skup forumaša ispod mosta i Korda mi još tad reče da mi je otišao semering, a ja sam ga ubeđivao kako je samo prelilo ulje. Pošto sam u ponedeljak primetio da i dalje kaplje (mala flekica koju zateknem ujutro na asfaltu), a pošto sam to veče išao na put, hteo sam da rešim problem u toku dana. Pošto nisam mogao da dobijem lika na telefon, ja sam otišao kod njega u radionicu )oko 12 sati) i on mi reče da je otišao semering, ali da je trenutno u gužvi i da mu ostavim motor da ga popravi i da će biti gotov do 6 sati, pošto putujem to veče. Kada sam došao da preuzmem motor, majstor mi reče da ga nije ni pogledao i da ga ostavim kod njega dok sam na putu. Nisam hteo da mu ostavljam motor na 10 dana, ipak nije moja greška što curi amortizer koji je popravljan i koji je već plaćen, a imao je 6 sati da otkloni kvar, pri čemu nije sam u radionici, već ima 2 momka koji rade sa njim. I još je na moje oči kad sam stigao uzeo da radi motor koji je primio posle mog. Da mi je rekao na vreme da ne može da završi, da je mali kvar i da ne može puno da naplati već popravljani amortizer pa da dođem posle puta, razumeo bih ga i to bi bilo korektno. Ali ne, ja sam izgubio 3 sata svog vremena na dan [CENSORED] kad sam bio u totalnom haosu i imao gomilu drugih stvari da završavam.
Kada sam se vratio sa [CENSORED] pozvao sam lika da se dogovorimo oko popravke, ali je on bio kao uvređen što nisam ostavio motor i što sam besno otišao onaj dan i neće više da mi radi motor, pri čemu da napomenem da se nisam svađao sa njim i da mu nisam rekao ili uradio ništa što bi ga moglo uvrediti (čak mu nisam rekao ni da nije ispao korektan uz celu gornju argumentaciju). Tako da sad moram da sređujem amortizer za koji sam platio da bude sređen, i to ću najverovatnije probati sam da uradim. Pošto sam mu ostao dužan 800 dinara (koje nemam namere da mu vraćam posle cele ove priče, jer mislim da ih nije ni zaradio) nemam onaj glupi osećaj da me je neko dobro izvukao za nos, ali sam izgubio svoje vreme, živce i možda nešto para.

I nevezano od cele gornje priče, kad sam se vratio sa [CENSORED] primetio sam da mi se ne pali stop svetlo kad kočim zadnjom kočnicom, a sve je radilo pre servisa (nešto nisu dobro povezali). I to sam slučajno primetio, drug mi je seo na motor i ne može da upali na dugme, ja sednem i upalim bez problema. Ja po navici istom rukom stsnem prednju kočnicu i dugme za paljenje, dok je on stisnuo zadnju i nije imao kontakt da upali jer se ne pali stop svetlo, a pre servisa je sve savršeno radilo jer sam dan ranije zamenio akumulator i probao obe varijante i sa jednom i sa drugom kočnicom, i proverio sam sva svetla i migavce. Mogao je neko da me pokupi na ulici jer ne vidi kad kočim zadnjom kočnicom.

Toliko od mene
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
FXGT



Pridružio: 19 Maj 2008
Poruke: 1356
Lokacija: Sremska Mitrovica

PorukaPoslao: Uto Jul 15, 2008 4:42 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Lele bas jedno neprijatno iskustvo a tako je lepo pocelo Sad
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku MSN Messenger
Cale



Pridružio: 29 Maj 2008
Poruke: 103
Lokacija: Beograd

PorukaPoslao: Sre Jul 16, 2008 10:49 am    Naslov: Re Odgovoriti sa citatom

Vala da znaš! :-)

Sinoć sam sredio kontakt stop svetla kada sam menjao sijalicu prednjeg fara (nabudžio grlo i stavio halogenu sa 2 vlakna 35/35W), tako da me sada svi vide kad kočim, još semering da zamenim i motor k'o nov, dobro ne baš k'o nov. :-)

Nema gotovog posla dok ne umastiš prste.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
neboisha-bg



Pridružio: 12 Nov 2007
Poruke: 47
Lokacija: Beograd-Zvezdara-Miljakovac

PorukaPoslao: Pon Avg 18, 2008 11:12 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Ajd' sada i moje iskustvo :

Neki od Vas verovatno znaju za moju muku sa migavcima, i vise neznajuci sta da radim okrenem prosle nedelje ovaj servis (Saleta). Objasnim mu situaciju, uz napomenu da je najverovatnije otisao regler. Kaze mi da dovezem motor da ga pogleda, jer mozda nije do reglera vec do akumulatora, namotaja, instalacije... Nisam stigao da odem do servisa, pa sam se za vikend igrao sa Mojsom i Saletom i ustanovili smo da je definitivno regler.
I tako se vozam danas sa posla i umesto da skrenem ka kuci, produzim ka Kaludjerici. Vozao se i vozao i dovozao se do Saleta (nije problem naci, ima tabla "prodaja skutera" i u dvoristu (ne vidi se sa ulice) gomila frijeva.
Ulazim u radionicu i onako sa vrata pozdravljam coveka koji radi jedan free i u kracem razgovoru mu izlazem situaciju. Ostavlja free koji radi i krece da mi testira masinu. Isprobava dva polovna reglera (tvrdi da su dobri) i kako ni sa jednim ne dobija migavce skida regler sa druge masine, isprobava i ustanovljava da je ispravan. Pre bilo kakve montaze saopstava mi cenu i pita da li je u redu (2000 dinara, povoljnije od bilo koje ponude do tada) i nakon odobrenja ga montira i jos jednom proverava migavce i punjenje.
Posle toga se zalim da mi free lose vuce i da sumnjam na rolnice. Otvara deklu, kontrolise kais (konstatuje da ne odgovara), kvacilo i rolnice i ustanovljava da je sve osim kaisa sasvim u redu. Bilo mi je skupo da mu dam 2000 za kevlarski kais, pa mi je probe radi stavio neki polovni, cisto da vidimo ima li poboljsanja. Provozao sam krug po Kaludjerici i odusevljen se vratio u servis. Rekao sam mu da taj polovan kais ostaje u motoru i normalno pitao sta sam duzan. Cela cifra (dijagnostika+regler+montaza+dijagnoza slabe vuce+kontrola+kais+zamena kaisa+meni najbitnije RAD ODMAH) je bila 2500 dinara.

Napominjem da sam isto kao Cale non-stop zapitkivao nesto i dosadjivao i kod coveka nijednom nisam primetio neku nervozu ili mrzovolju.
Prvi utisak mi je maksimalno korektan i (uz nadu da mi ne zatreba) bih ponovo isao kod njega.

Odmah sam se vozio do Galenike, pa preko NBGD-a do Zvezdare i motor ne moze da se poredi sa sokocalom koje sam vozio do sada.

Pozdrav, Nebojsa
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku Pošalji email
nima



Pridružio: 30 Jul 2008
Poruke: 1

PorukaPoslao: Uto Avg 19, 2008 8:20 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

I ja sam pre par dana otisao kod njih sa mojim friem, za hrpu sitnih popravki, i posle 3h popravljanja i od prilike 150 mojih postavljenih pitanja otisao od njih izuzetno zadovoljan.
Po mom misljenju jako dobri majstori voljni da objasne...sve to uz korektne cene... Sigurno bih, ako bude potrebe, opet otisao do njih.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
ptomic



Pridružio: 08 Avg 2008
Poruke: 44
Lokacija: Lazarevac

PorukaPoslao: Uto Avg 19, 2008 8:35 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Ja sam ih zvao danas po pitanju onih FREE-jeva koje im stoje tamo.
Znaci da samo teras je 350, ako hoces da su ga proverili, eventualno zamenili nesto (doveli ga u stanje da prodje tehnicki, po njihovim recima) onda je 430. A ako hoces da je FULL sredjen i ofarban onda je 550.
Naravno sve cene su u bodovima. Wink
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
hinja



Pridružio: 24 Avg 2009
Poruke: 41
Lokacija: N.Beograd

PorukaPoslao: Sre Okt 21, 2009 9:32 pm    Naslov: Sale iz kaludjerice Odgovoriti sa citatom

veci deo dana sam danas proveo kod majstor Saleta u kaludjerici. Stvarno nemam reci !!! i on i njegov kolega su extra likovi, super majstori. Moj famozni problem kod free-a sto nije hteo da vuce kada se zagreje je majstor resio za 10-15 min. Zika je rekao opruga i nije mnogo pogresio. opruga je bila neka "budzena", kratka i totalno ne odgovarajuca.Sale je rekao da nije samo do opruge ... sto smo i kroz voznju ustanovili.Celo zadnje kvacilo nije bilo kako treba. Majstor je sve to zamenio i preporodio mi motor !!!!! Nije skupo izaslo a motor je bio cakum-pakum za 1h
Ovo je moja druga poseta tom servisu i sve preporuke za majstor Saleta !!!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Pošalji privatnu poruku
Prikaži poruke iz poslednjih:   
Napiši novu temu   Odgovori na poruku    PIAGGIO FORUM forum -> SERVISNE RADIONICE Sva vremena su GMT + 1 sat
Strana 1 od 1

 
Skoči na:  
Ne možete pisati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete brisati vaše poruke u ovom forumu
Ne možete glasati u ovom forumu

--


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Prevod by CyberCom

Abuse - Report Abuse - TOS & Privacy.
Powered by forumup.com free forum, create your free forum! Created by Hyarbor & Qooqoa - Auto ICRA

Page generation time: 0.081